Velkommen ut på tur

Velkommen til min nyopprettede reiseblogg !

Ideen til denne slo ned en ettermiddag på jobb, og da var det bare å opprette en blogg til.

Jeg vil beskrive mine turer til nær og fjern, ledsaget av reisebilder og andre minner jeg samler på turen.

Små tips om steder jeg kjører forbi, eller er spesielt glad i, blir det også plass til.

God reise !

fredag 5. mars 2021

Årets første....

Det føles som en evighet siden jeg har skrevet noe på denne bloggen, og jeg tenkte at jeg heretter skulle bruke bloggen som reisedagbok for små og store cacheturer. 

Vi som er på cachetur sammen er LarsET, min mann, og meg selv, Wenche5050. Dette er nickene vi bruker som geogachere.

Helt siden 2013, nærmere bestemt 7. april, har vi vært på små og store cacheturer, i hovedsak rundt om i Norge. Når jeg nå begynner å skrive min reisedagbok, må jeg starte et sted, og jeg starter i 2021, og begynner å skrive om de turene vi har hatt i år.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal gå bakover i tid etterhvert, men det får komme senere, siden jeg må komme i gang.

Jeg ønsker dere velkommen inn!

På Facebook har vi en gruppe vi har kalt Stor-Elgen geocaching, fordi vi holder til i denne elgens rike.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar