Velkommen ut på tur

Velkommen til min nyopprettede reiseblogg !

Ideen til denne slo ned en ettermiddag på jobb, og da var det bare å opprette en blogg til.

Jeg vil beskrive mine turer til nær og fjern, ledsaget av reisebilder og andre minner jeg samler på turen.

Små tips om steder jeg kjører forbi, eller er spesielt glad i, blir det også plass til.

God reise !

torsdag 21. mars 2013

Liv på bloggen og et par kulinariske småreiser

Hei alle sammen, nå er det utrolig lenge siden jeg har hatt innlegg på denne bloggen. Jeg har hatt en vinter hvor jeg har vært litt i mitt eget lille isolat, og har dessuten hatt en stor begivenhet å forberede. Nå som alt har roet seg ned, så vi jeg ta fram et par anbefalinger.

I går kveld var jeg sammen med min venninne på Japan Sushi på Hamar. Dette er et sted hvor man kan sitte ned å spise, samt at de har takeaway. På menyen står sushi, sashimi og tradisjonell kinesisk mat.

Jeg spiste en alldeles nydelig porsjon innbakte reker med sursøt saus. Mmmmm, nydelig og kjempestor porsjon til en billig penge.



I dag var vi to samme i farta igjen, denne gangen fant vi veien til Milano i Elverum.



En alldeles nydelig pizza Sicilia fant veien ned i magene våre. Skikkelig lagd med kelnersnurr bak disken. Du alldeles styrendes som disse gutta kan snurre pizzadeigen i lufta. Et syn i seg selv, du.

Iallefall, takk for oss og for et nydelig måltid.

Reisehilsen fra

WenChe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar